streda 3. júla 2013

Moja cewe fotokniha

Už dlhšie som rozmýšľala nad tým, že by som si vytvorila fotoknihu, do ktorej by som dala zopár fotiek z celého roka. Minulý týždeň som si povedala že to skúsim a pustila som sa do nej. 
Vytvorila som ju za jeden večer a následne hneď aj objednala.
Mám rada jednoduchosť, takže som zvolila biele pozadie na celej fotoknihe.
V pondelok večer som si ju objednala a v stredu mi prišiel email že fotoknihu už odoslali na zberňu.
Predvčerom som sa bola pozrieť či už náhodou nedošla a bola tam :)
 Fotokniha ma vyšla na presných 21,94€
Nižšie vo fotkách si ju môžete prezrieť :) Myslím, že si takúto fotoknihu urobím aj v nasledujúcich rokoch.
Vlastníte už svoju fotoknihu ? :) 
















10 komentárov:

  1. krásna spomienka :)
    ps-zruš si overovanie komentov ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kniha je parádna koľko stála?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerá to super! :)

    http://coctailidea.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to je krásný nápad:) je super!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nevlastním a asi tak skoro ani vlastniť nebudem, ale vyzerá to fajn.^^

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to je pecka....kniha plná spomienok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. inač som strašne rada že si sa o5 vrátila k blogovaniu! :) teším sa na ďalšie tvoje príspevky :)

    OdpovedaťOdstrániť